Mesačník Zisk manažment je určený predovšetkým pre manažérov, podnikateľov, personalistov a obchodníkov Čitatelia sa v januárovom vydaní Zisk manažment dozvedia, aké sú špecifiká motivácie obchodných zástupcov, ako naštartovať obchodný tím v novom roku a na aké detaily je vhodné klásť dôraz pri výbere zamestnancov na pozíciu obchodného zástupcu, či obchodníka Výzvou pre manažérov a podnikateľov v súčasnosti je tiež vytváranie organizácie zameranej na zákazníka Inšpiráciu k tomu, ako transformovať firmu týmto smerom nájdete v rubrike Ako viesť a riadiť vo firme V rubrike Ako úspešne podnikať tentoraz podnikateľom prinášame témy zamerané na obchodné vyjednávanie Pozornosť venujeme tiež prezentácii firmy na internete - v článku Má registrácia do vyhľadávačov stále význam? Celý obsah čísla 2/2014 si môžete prelistovať v ukážke e-knihy v pdf
Typ distribúcie |
elektronická |