John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker Román Pravda v reklame je jeho literárny debut
Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol Nanešťastie si to vôbec neuvedomuje Má takmer štyridsať a pracuje v reklamnej agentúre na Madison Avenue No kým jeho kolegovia pripravujú štýlové kampane pre Apple alebo Nike, Fin má navrhnúť reklamu na plienky – v rekordne krátkom čase, niekoľko dní pred Vianocami No keď sa dozvie, že jeho otec je ťažko chorý, rozhodne sa, že je načase všetko zmeniť: nájde lásku a zamyslí sa nad skutočným významom plienok vo svojom živote
Koho môže kniha zaujať: Čitateľov, ktorí sa radi zasmejú a zaujíma ich ako to funguje vo veľkých svetových reklamkách Ako by ste pripravili kampaň na plienky vy?
Typ distribúcie |
elektronická |