Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon Okrem jej úspechov opisuje aj niektoré jej chybné kroky, pokusy o konkurovanie iným internetovým predajcom či krízy, ako boli napríklad štrajky zamestnancov
Dej knihy zachytáva aj samotnú osobnosť zakladateľa spoločnosti Jeffa Bezosa Vďaka čomu sa stal prirodzeným lídrom hneď v niekoľkých oblastiach biznisu? Čím si v čase, keď internetu ešte nikto neveril, získal kľúčových investorov? A ako sa z malej firmy stala vplyvná svetová spoločnosť, ktorej sa podarilo spojiť internetový obchod s logistikou tak efektívne, že si v relatívne krátkom čase prerazila cestu aj do Európy a „zamazonovala” toľkých ľudí?
Typ distribúcie |
elektronická |